Στιγμές Γέλιου

Δημήτρης Β.
Administrator
Χιούμορ, ανέκδοτα και ότι άλλο

Re: Στιγμές Γέλιου

SOCRATIS
Ένα κοπάδι νυχτερίδες κοιμάται σε ένα δέντρο κατά τον γνωστό τρόπο δηλαδή ανάποδα.
Ξαφνικά η μία γυρίζει και στέκεται όρθια πάνω στο κλαδί.
Ανήσυχη μια δεύτερη που βλέπει το σκηνικό, σκουντάει τη διπλανή της και με αγωνία της λέει<<Ρε Μήτσο, ξύπνα ρε, ο Θανάσης λιποθύμησε>>!!!

Re: Στιγμές Γέλιου

SOCRATIS
Είναι ο Τυπάς και ψάχνει να παρκάρει στο Παγκράτι εδώ και 3 τέταρτα. Ξενερωμένος εντελώς πια κι αφού έχει ρίξει διαφορά «γαλλικά» από τα νεύρα του, αρχίζει:
"Θεέ μου... Σε παρακαλώ... Βοήθησε με να βρω παρκινγκ. Δεν αντέχω άλλο. Κι εγώ, παρόλο που ήμουν τόσα χρόνια άπιστος θα κάνω τα πάντα για σένα. Θα αλλάξω, θα πηγαίνω κάθε μέρα στην εκκλησία. Σε παρακαλώ Κάνε μόλις στρίψω στην γωνιά να έχει μια θεσούλα. Σε παρακαλώ..."
μόλις στρίβει λοιπόν στην γωνιά, να σου η θεσούλα ελεύθερη. Κοιτάζει ο Τυπάς τον ουρανό:
"Aστο θεέ... Βρήκα"

Re: Στιγμές Γέλιου

BUBU

Καθότανε το λιοντάρι στο δάσος και χάζευε. Ξαφνικά περνάει το μυρμίγκι
τρέχοντας! "Για που το βάλες έτσι βιαστικός;" ρωτά το λιοντάρι. "Δεν τα
έμαθες; Τράκαρε ο ελέφαντας με τον ιπποπόταμο!". "Ε, και εσύ τι τρέχεις;".
"Πάω να δώσω αίμα!"

Re: Στιγμές Γέλιου

SOCRATIS

Re: Στιγμές Γέλιου

SOCRATIS
Ολυμπιακάρα

- Γιατί οι γαύροι έχουν πάθει υπερκόπωση;;;
- Γιατί έχουν σηκώσει 38 κούπες πρωταθλήματος και 24 κύπελα...!!

Re: Στιγμές Γέλιου

SOCRATIS
Κάποιος με απειλεί

Μπαίνει μια ξανθιά αναστατωμένη στον Γερμάνο και λέει στον υπάλληλο.
- Παίρνω τηλέφωνο και κάποιος βγαίνει συνέχεια και με απειλεί.
- Μα τί λέτε; Δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
- Να, για να δείτε κι εσείς ο ίδιος πάρτε τηλέφωνο από το κινητό μου.
Παίρνε τηλέφωνο ο υπάλληλος και ακούει:
"Ο χρόνος σας τελειώνει!"

Re: Στιγμές Γέλιου

SOCRATIS
Ειδησεις σε ποντιακο καναλι...
 Ενα διθεσιο αεροπλανο επεσε πανω σε ενα νεκροταφειο..Εχουν βρεθει  300 νεκρει και οι ερευνες συνεχιζονται...!!!

Re: Στιγμές Γέλιου

SOCRATIS
Σε ενα εστιατοριο λεει ο πελατης στο γκαρσον
-Συγνωμη μηπως μπορειται  να παρετε το κοτοπουλο και να το ψεισετε ακομα λιγακι...
-Γιατι τι εχει ??
-Μου τρωει τισ πατατες!!!!