Δηλώστε παρουσία εδώ. Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

Δηλώστε παρουσία εδώ. Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

Δημήτρης Β.
Administrator
This post was updated on .
Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας
Μιας και όλοι είμαστε νέα μέλη σε αυτό το φόρουμ να καλωσοριστούμε όλοι μαζί, να πούμε καλορίζικο και στην συνέχεια να καλωσορίζουμε κάθε νέο μέλος που θα μας κάνει παρέα στα θέματά μας.........

Καλορίζικο και καλά Posts!

Re: Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

Δημήτρης Β.
Administrator
Καλωσορίζουμε τα πρώτα μέλη του φόρουμ filmaris και  xanthi y. ελπίζω να έχουμε καλά πστς

Re: Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

giorgos_mits
καλως σας βρήκα.αντε να γινουμε πολλοι να τα λέμε..
από την κορυφή στ'Αυγό...

Re: Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

Δημήτρης Β.
Administrator
giorgos_mits wrote
καλως σας βρήκα.αντε να γινουμε πολλοι να τα λέμε..
Γεια σου φίλε καλώς τον

Re: Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

BUBU
Καλή αρχή και καλή κουβέντα

ΓΕΙΑ

zioutou chara
NA ME KAI EΓΩ ΕΔΩ!!!ΚΑΛΑ POST ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!

Re: ΓΕΙΑ

SOCRATIS
zioutou chara wrote
NA ME KAI EΓΩ ΕΔΩ!!!ΚΑΛΑ POST ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!
Γειά σου Χαρούλα

Re: ΓΕΙΑ

johnpap
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΒΟΝΝΗ.

Re: Δηλώστε παρουσία εδώ. Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

niraptis
Δημήτρη ανέβασα μερικές φωτογραφίες μου από τη Μεσοχώρα.
Χαιρετίσματα σε όλους.
Νίκος Ράπτης

Re: Δηλώστε παρουσία εδώ. Καλωσορίσατε στο forum της Μεσοχώρας

Δημήτρης Β.
Administrator
This post was updated on .
niraptis wrote
Δημήτρη ανέβασα μερικές φωτογραφίες μου από τη Μεσοχώρα.
Χαιρετίσματα σε όλους.
Νίκος Ράπτης
Ανέβασε ότι θες αλλά καλύτερα είναι να δημιουργήσεις ένα δικό σου άλμπουμ όπου θα προσθέσεις σε συνέχεια τις επόμενες φωτογραφίες σου.
Αν δεν ξέρεις να το κάνεις θα σου τις μεταφέρω εγώ
ΥΓ Το έκανα είδη